بازی که امروز توسط همه چیز رایگان برای  شما دوست عزیز پیشنهاد می شود، سرقت بزرگ اتومبیل 5 میباشد. Grand Theft Auto V یک بازی اکشن، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط راک‌استار نرت توسعه یافته و راک‌استار گیمز آن را منتشر کرده‌است.  بازیکنان برای پیشرفت در داستان ماموریت‌هایی با اهدافی مشخص را کامل کنند. بیرون از مراحل بازیکن می‌تواند آزاده از جهان باز استفاده کند. جهان بازی از همهٔ عناوین قبلی سری بزرگتر است و از ترکیب سن آندریاس و شهر ساختگی لوس سانتوس ساخته شده است و همهٔ نقشه از شروع بازی آزاد است. بازیکن برای مبارزه می‌تواند از جنگ تن به تن سلاح‌ها، ماشین‌ها و بمب‌ها استفاده کند، و برای گردش نیز می‌تواند بدود، شنا کند و پرش کند و البته از ماشین‌ها استفاده کند. بازی برای تطبیق با بزرگتر شدن نقشه، وسایل سریع جدیدی مثل هواگرد ثابت‌بال که یک مدل هواپیمای جدید است را نیز معرفی کرده. در مبارزه می‌توان از سیستم کاورگیری و هدف گیری خودکار استفاده کرد. نوار سلامتی نیز در صورت آسیب دیدن تا نیمه پر می‌شود، بازیکن پس از مرگ در بیمارستان زنده می‌شود. سیستم تحت تعقیب و گریز توسط سازمان‌های اجرای قانون در صورت انجام جرم نیز در صفحه ظاهر می‌شود. این شهر با اقتباس از شهر لس آنجلس میباشد.



نام بازی : Grand Theft Auto V

نام فارسی : سرقت بزرگ اتومبیل 5
پلتفرم : PS4
زبان:  ENG
سازنده : Rockstar 
ناشر : Rockstar 
ریجن: آمریکا
کد بازی: CUSA00419

----------------------------------------------------------------------------------

عکس هایی از بازی :



---------------------------------------------------------------------------------



نکته : توجه داشته باشید در این پست تنها دیتای بازی برای شما عزیزان ارائه شده است و لازم است ابتدا اکانت بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کنید. قبل از دانلود دقت کنید کد بازی با کد دیتا موجود در سایت ما یکی باشد در غیر این صورت بازی برای شما نصب نخواهد شد.

نکته :  دقت داشته باشید که هنگام نصب با برنامه PSXDownloadHelper اگر در وسطای نصب با بروز خطایcan not download  مواجه شدید. ابتدا کنسول را از حالت Proxy خارج کنید سپس در حدود 50 الی 60 مگابایتبگذارید از طریق اینترنت دانلود کند سپس دوباره دستگاه را از طریق Proxy به برنامه متصل کنید و بگذارید ادامه دانلود برود. این مشکل معمولاً به دلیل اینکه دانلود ناقص صورت گرفته رخ می‌دهد.


-----------------------------------------------------------------------

دانلود بازی از لینک های سایت آسیا دی ال ( رمز در صورت نیاز : www.asiadl.ir ) :


منبع اطلاعات : asiadl